Caremaxx- lillens hjärtljud

Ååå lycka, idag inhandlade vi en apparat så man kan lyssna på lillens hjärta helt fantastiskt!! Vilken känsla!! Vi spelade även in på datorn, så sjukt mysigt!
Kan inte förstå att det växer ett liv inuti mig! Helt fantastiskt! <3
Man kunde även höra hur älsklingen sparkade och hade sig där inne :)
Rekommendera gravida kvinnor att köpa denna, perfekt för såna som jag som blir orolig så fort jag i te känner killen röra sig i magen på mig!! ;)

Finns att köpa på teknikmagasinet för 380:- Caremaxx heter den. Finns även en att köpa via nätet som heter Angelsound men den är dyrare tror jag :)




Jennifer N

det är ju samma här, bara en riktigt hård så min sambo kunde känna. men de kommer väl starkare snart :)
åååhhhh va mysigt!! har funderat på att köpa en sån men har varit jätte oense om det är bra eller inte. Det rekommenderas att inte lyssna varje dag i alla fall. Vi har en tratt hemma. Men eftersom jag har framvägg på moderkakan så fungerar den inte än. Måste nog vänta några veckor till :))



URL: http://blanqui.se/


Anonym

Vilken vecka ? :)

Svar: Tror set var i fjärde eller femte månaden.. Minns inte riktigt..!
Sannafuentes



URL:





Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?