God natt

Tack för idag gänget! Var super trevlig! Har alltid lika kul med er!! Har nog varit nära på att kissa på mig ett x-antal gånger idag så mycket som jag har skrattat <3
Filmen Snabba Cash 2 var så där, gick och se men var inte bio värd film! 1:an är mkt bättre!

Nu ska jag och älsklingen krypa till kojs! Imorgon vakas det jobb för båda oss :( sen ska jag försöka ta mig till IKEA och handla lite.
Blev inte att fixa babyrummet nu i helgen så jag måste ta tag i det nu i veckan!!
Kanske dags och börja handla lite barn kläder och sånt! Har inte handlat något ännu!! :S bara fyra månader kvar, känns som evigheter men det går fort!!

Nattiz <3




Anonym

Handla inte så mycke och inte kläder eller du har sååååååååååååååååå många väner som vil dela sin glädje med present, gör en lista och set den y fb. så vet vi vad du vill ha till min lille pojke, eller vad säger ni alla Sannas väner???

Svar: jo jag vet ;D
Sannafuentes



URL:





Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?