Mys med mix <3

Middag och efterrätt med bästa Mix. Imorgon börjar jag jobbar igen ända fram till 17 oktober, hoppas det går bra! Ska kämpa in i set sista! :)

Perfekt väder det har varit dom här två dagarna. Idag passade pappa och jag på att sola och bada uti hökåsen. Behöver få lite färg på magen, man ser nästan igenom den nu när den växer ;D
Helgen blir det mer sola och bada med min älskling <3

Nu har jag känt vår lilla pojke sparka och ha dig i magen ett par dag. Blir tydligare och tydligare för varje dag som går <3 I bland är han helt sjö vild i magen på mig!! :) igår kände Crille först lilla spaken, lycka! <3
Nu i helgen ska vi försöka börja med rummet så det är bara att sätta upp tapeterna och allt annat som ska upp den 25:e när tapeterna kommer, kommer att bli så fint! <3







Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?