1 månad kvar och det firas med middag❤

Idag har jag och älsklingen haft en romantisk middag och firat att det endast är 1måndag kvar tills vi får träffa vår son ❤ Härligt, åt en jätte god middag på slowdown, pasta carbonara, och sen efterrätt! Nu är jag mätt som en Gun och ska bara ligga och jäsa :D
Innan vår middag åkte vi på massa små ärenden, så skönt att vi har hela helgerna tillsammans där vi kan göra massa saker ihop och bara komma in i rutiner. Hela morgonen mös vi, ingen stress att vakna! Sen städade vi efter gårdagens mys kväll med kära vänner och sen handla massa små saker vi behövde, glödlampor, dubbelhäftande tejp och massa andra små saker man alltid glömer och handlar! Och prefekt avslutning på denna dag var vår underbara middag ihop❤ älskar dig min underbara och tusen tack för denna underbara dagen och alla andra underbara dagarna du ger mig! Du gör mig lycklig varje dag ❤

Måste bara få berätta också att de galna gravid hormonerna alla brukar få har verkligen slagit i nu mot slutet! Helt sinnes sjukt, har typ ingen kontroll över mina känslor alls!! Har gråtit som en liten flicka idag!!! :S
Har klarat mig jätte bra för dessa humörsvängningar som gravida kvinnor brukar ha, älsklingen har tyckt jag har varit super snäll hela tiden och har inte haft nå konstigt humör!
Är fortfarande jätte snäll, känner ingen irritation alls så har inte blivit en "bitch" trots mina smärtor! men jisses vad jag inte kan kontrollera mina tårar!! Kan inte titta på något program eller läsa något utan att börja stört tjura! Och då menar jag STÖRT TJURA!! Gråter som om världen har gått under, det rinner inte bara några tårar utan jag tappar till och med andan! Haha... Tidigare idag kollade vi på x-factor, när Benny berättade om sitt liv och sen sjöng sprutade tårarna!! Sen när det var utröstning grät jag som att någon hade dött! Efter det kollad jag på tv-programmet uppfinnarna å jag grät igenom hela programmet!!! Nu när vi satt i bilen på väg hem läste jag en status uppdatering om en liten pojke på 9år som blivit mobbad, och direkt började jag stört tjura han inte ens läsa klart texten!! Haha!! Sinnes sjukt! Och Crille bara skrattar åt mig och tycker jag är jätte sött! Å då gråter jag ännu mer!! Haha.. Tur att det är över snart ;) ❤







Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?