4:e advent

Imorgon är det julafton! Helt otroligt vad tiden går fort! Kom ihåg när jag titta på sista avsnittet utav walking dead i våras och sa -åå nu måste man vänta ända till oktober gör att se dom nya avsnitten!!! Det känns som igår och nu är ännu en säsong slut och man måste vänta ända till februari för att sen dom nya avsnitten! (Helt orelevant info kanske ni tycker men bara för att förklara för er hur fort tiden gått för mig!) Man hinner inte med! Snart har hela min graviditet gått, vi är nere på en siffrigt, endast 9 dagar! Trodde aldrig jag vi skulle komma hit! När vi plussade i vecka 8 så kunde jag bara tänka på hur långtid 9 månader var och vilken evighet det var till vi fick hålla om vårt barn!! Men nu om lite mer än 1 vecka får vi träffa vårt mirakel!! Lyckligast i stan! ❤❤❤❤

Här kommer bild resultat på hur fint vårt rum blev! Är så nöjd! Vad speciellt det kändes att sova bredvid vaggan! Underbart, mysigt och helt fantastiskt! ❤❤




Anonym

que lindo ye quedo mi niña esta contenta ahoraaaaaaaaaaaaaaaa1 burno besitos te quiero mucho

Svar: gracias mami <3
Sannafuentes



URL:


Emelie

Så mysigt!! : ) Lycka till när det är dags & God Jul!!

Svar: Tack tack =) Desamma =D
Sannafuentes



URL: http://lillahjartaat.blogg.se


Ingela

Såå fint ! <3 <3 <3

Svar: Visst e det=)
Sannafuentes



URL:





Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?