Barnmorskan

Hos barnmorskan idag, lille man hade växt till sig rejält :S var på väg upp om stora kurvan :S så jag kommer antagligen få en stor bebis, HJÄLP!!! Men barnmorskan sa att det kunde krympa lite när magen sjunker ännu mera.. Hoppas men det blir väl en överraskning hur stor han kommer att bli ;)

Sf-mått 35
Lille mans puls 144

Nu blir det mera naglar att göra..




Sarah Jonsson

Jag hade världens största mage och följde stora kurvan, och min son vägde 3550 och va 50 lång. Så de behöver inte vara en jätte där i om det kan få dig att känna dig lite lugnare ;) hoppas allt går bra, du har verkligen en häftig upplevelse framför dig :) kram Sarah

Svar: ÅÅ vad skönt å höra!! Hppas verkligen han är normal vikt så det inte blir så tung förlossning!! fast det kan det bli ändå har jag hört =S Tack tack, känns redan som en häftig upplevelse kan tänka mig att det bara blir bättre =) Hur e det med er? Går allt bra? Kram
Sannafuentes



URL:


Anonym

no se preocupe mi niña sea grande o chico la cosa es la misma, y todas las mamas lo aclaran porque para eso fuimos hechas, asi que no se asuste y yo estare alli para ayudarla y animarlo besitos, esta foto esta preciosa

Svar: Gracias mami <3<3
Sannafuentes



URL:





Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?