Då är man snart helt redo

Så skönt nu tror jag faktisgt att jag har det mesta. Det som fattas är lite små grejer.. Men I kläddväg har jag så att jag klarar mig nu handlar jag om jag hittar något fint =D Allt stort och dyrt är klart, vagn, bilbarnstol m.m
Börjar känna mig allt mer redo, härligt för det är inte många dagar kvar =D
 
Liten uppdatering på listan jag använt mig av:
 
Att åka vagn:
Vagn, sittdel och liggdel [x]
Mobil till vagnen[X]
Åkpåse [x]
Bäddning till vagnen, kudde lakan och täcke [x]
Skötväska [x]
Myggnät [x]
Regnskydd
Parasoll [x]
 
Åkabil:
 
Bilbarnstol [x]
 
Sova:

Spjälsäng [x]
Spjälsängsskydd [x]
Mobil till spjälsäng [x]
Madrass [x]
Madrass skydd [x]
Kudde [x]
Täcke [x]
Sängkläder set i 3 (har 1 set) [x] ( upp.d: Tror nog jag ska handla lite till även fast jag har)
Babykorg [x]
Madrass till babykorg [x]
Mobil till babykorg
Kudde till babykorg [x]
Täcke till babykorg [x]
Sängkläder set i 3 till babykorg[X]
Babynest [x]
Nattlampa [x]
 
Sköta om/hygien
 
Skötbord [x]
Madrass till skötbord [x]
Badhanddukar (har en badcape) [x]
Små handdukar[x]
Blöjor[x]
Tvättlappar[x]
Våtservetter[x]
Badbalja [x]
Badolja eller nån mild tvätt tvål[x]
Hudkräm[x]
Babypulver[x]
Barnsalva, bephanten, zinksalva
Nagelklippare
Hårborste
Blöjhink [x]
 
 
Äta:
 
Bröstpump
Amnings kupor[x]
Amningsbh [x]
Nappflaska
Nappflaske diskställ
Flaskborste
Nappar [x]
Napphållare[x]
Amningskudde[x]
Ersättning [x]
 
Övrigt:
 
Bärsele [x]
Filtar [x]
Babygym [x]
Babysitter [x]
Gosedjur [x]
Snuttefilt [x]
Skallror [x]
Musikböcker [x]
Mitt första år bok [x]
Bitring[x]
 
Kläder:

Bodys-
7st i stl 50 [x]
7st i stl 56 [x]
7st i stl 62[x]
7st i stl 68[x]
 
Sparkdräkt/pyjamas-
7st i stl 50 [x]
7st i stl 56[x]
7st i stl 62[x]
7st i stl 68[x]
 
Har mest kläder i små stl.
 
Byxor i alla stilar
7st i stl 50 mjukisbyxor, tights [x]
7st i stl 56 mjukisbyxor, tights[x]
7st i stl 62 jeans, fin byxor, mjukisbyxor, tights[x]
7st i stl 68 jeans, fin byxor, mjukisbyxor, tights[x]
 
Varma tröjor och koftor
 
3st i stl 50 [x]
5st i stl 56[x]
5st i stl 62[x]
5st i stl 68[x]
 
Mössor [x]
Haklappar[x]
Strumpor[x]
Vantar[x]
 
Overaller
3 i stl 56,62,68 (har en i minsta stl)[x]
 
Åkpåse[x]
 
Mini-apotek

Alvedon [x]
Barnnässprej
Febertermometer
Magdroppar






Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?