Fredagskväll..

Ikväll briljerade Grimaldi med mat igen! Han kan vår vän! Men dock så äter jag inte fisk så jag fick ingen mat :( Sorry Grimaldi men vet att om jag hade ätit fisk så hade jag säkert tyckt det var jätte gott ;D ❤ De andra tyckte iaf att det var gott :D
Blev film bourne legacy, såg inte mycket utav den för jag satt och gjorde naglar på Empa så kan tyvärr inte ge något omdöme om den! Blir att se om den :)

Träffade en vän idag en snabbis som också är med barn, hon är 2veckor före mig och ska alltså ha väldigt snart! (Mysigt)
Och hon har en sån där jätte pytte liten söt mage som jag bara önskar att jag kunde ha!! Snacka om att jag blev avis!!! Ser så lätt ut att bära på't! Jag med min jätte mage som väger 300kg kan inte gå eller göra något men hon är ute och promenerar 45minuter!! Orättvist ;) ❤ hihi.. Ne men man blir ju lite sådär "åå vilken liten söt och LÄTT mage hon har, ne inte alls bitter!" när man ser en gravid kvinna med en liten rund kula!! Jag tänker bara hur mycket behagligare det verkar vara ;) de verkar må så bra och de VAGGAR inte fram!!! Själv ser man ut som man gjort nr 2 i byxan :S haha..
Ne men nu ska jag inte klaga! Är glad för min mage oavsett, för en sak är bra han ligger så långt utåt att jag ser han röra sig konstant, och Crille med! Hennes karl hade inte känn nå mycket alls och det är väl lite tråkigt för dom kan jag tycka, att det missar något så mysigt och otroligt häftigt! Vet inte om det beror på hennes lilla mage men vill gärna tro det ;D
Men snart så får dom känna, klappa och hålla sin underbara bebis i famnen och det är ju något sjukt häftigare och underbarare!!! ❤ önskar dom all lycka och ska bli kul och se den lilla kotten! ❤

Nu ska jag försöka sova! Klockan är ju ändå 04:30.. :S Nattis!







Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?