Gravid dejt med fina Sanna

Idag var det ett givande möte på föräldragruppen vi fick lära oss massa nyttigt om amning, saker jag inte hade nån aning om och så fick vi en massa smart tips om hur man ska hålla bebisen när man ammar position och andra smarta saker man ska göra vid amning och de problem som kan tillkomma då man ammar.
Känns så bra efter jag varit där, känns som ett steg närmare förlossningen, allt blir så mycket verkligare! På torsdag har vi rutin kontroll hos barnmorskan undrar om han har fixerat sig då?

Efter det åkte jag ner på stan för att möta upp min fina gravida vän Sanna, blev en snabbis lunch på vivaldi (har ingen aning om hur det stavas) Sen var hon tvungen att åka hem till sin vovve och jag hade massa ärenden att göra på stan! Men vi han babbla på en massa! Så härligt att prata med någon som sitter i samma båt som jag ;D Nån som förstår än och kan relatera till ens krämpor. Nån man kan bolla funderingar och idéer med ... Man har så mycket gemensamt! Alla förväntningar, oron, osäkerheten och man känner sig så lättade efteråt som man verkligen fått pratat av sig, lättat på trycket så att säga ;D hihi...

Nu är man helt slut som vanligt! Ska ta tag i att söka föräldrapenningen nu sen blir det sova =D

Har fått våra gravid bilder nu, dom blev så fina är verkligen super nöjd! Lovar att lägga upp dom det första jag gör imorgon =D

En bild på mig (till höger) och Sanna(till vänster), Sanna i vecka 26 och jag i vecka 36 <3






Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?