Gravid foton ❤

Är så nöjd med våra gravid bilder dom blev så underbara, tusen tack Selina... Kommer definitivt fortsätta att fotografera hos henne, familje foton, bebis foton, bröllops fotton, ja allt kommer att fotograferas hos henne =)
 
Fotograf: Selina.j www.selinaj.com
 
Med färg: 
  
  
 
Och svartvita:
  
  
 
Ska sätta upp dom över våran säng men har inte bestämt mig om jag ska ta dom med färg eller svart vita.. Vad tycks?



klara

åhh va fint :)
Vad magen har sjunkit! nu är det nog inte långt kvar :)
Jag skulle ha tagit svartvita för dom passar överallt:)

Svar: Tack tack =) ja nu har min mage sjunkit mycket, känns tungt neråt =) Hoppas det går fort Nu ;) Ja precis, jag tror nog jag kör på svarta =)
Sannafuentes



URL: http://kmv.blogg.se


Caroline

Jätte fina. Själv ÄLSKAR jag svart/vita bilder, blir en helt annan bild och dem konstigt nog syns mer.. :)

Svar: Tack så mycket =) Ja jag älskade dom svart/vita bilderna =D kör nog på dom =)
Sannafuentes



URL: http://carulinenilssun.blogg.se


Nina

Gud vad fint! Jag hade tagit dom svart vita :)

Svar: Tack =) Tror nog jag tar dom , så åker dom andra in i album =)
Sannafuentes



URL: http://niina89.blogg.se


Natalie N

Åh vad fina!! Vill också hitta någon som kan ta så fina bilder!

Svar: Tusen tack, blev super nöjd hon är så duktig Selina som tog på oss.. Är du Västeråsare så rekommenderar jag henne verkligen.. Hon får en och känna sig jätte bekväm och ger bra direktiv =D
Sannafuentes



URL: http://www.liten2013.wordpress.com


Sandi

Vad fina de blev :)

Svar: Tack söta =D
Sannafuentes



URL:


Anonym

super lindas mi niña!

Svar: Gracias mami!
Sannafuentes



URL:


Sandra

Så fina bilder! :) Dom svart/vita ser extra uttrycksfulla ut, dom tycker jag ska ramas in! :)

Svar: Tusen tack , ja jag blev super nöjd dom åker nog upp =D
Sannafuentes



URL: http://ssandrao.blogg.se


• Amanda •

Jätte fina bilder! OCH OJJ vad magen sjunkit!! :D
Tycker de svartvita var finast :)

Svar: Tack =D Ja visst har den?! Haha.. hopps han känner sig redo snart =) Ja tycker nog oxå det skulle passa så fint över sängen.. =) Hur mår ni nu? Har ni landat än? Han er så fin din lilla bebis!! =D
Sannafuentes



URL: http://anpluscj.blogg.se/


Ingela

Jäättefina foton !

Svar: Tack =D
Sannafuentes



URL:


Anonym

Ja verkligen tror nog han gör sig redo iaf!! :D

Vi mår bättre och bättre för varje dag som går :)) sån sjuk omställning alltihop men ändå känns det som att man gjort det hela sitt liv.. haha konstig känsla och det är så fint att se mannen man älskar vara så kärleksfull till någon man skapat tillsammans även om man inte trodde man kunde älska någon så mycket mer än vad man redan gör så älskar jag C sjukt mycket och extra mycket nu när jag ser honom ta hand om vår son :)

Vi har nog landat men rutiner kommer med tiden vi har försökt organisera hemma och fixat en hel del så inte förrän "allt" är klart kommer man känna sig helt avslappnad tror jag..

Och tack :) längtar till att få se er lille bebis :D!

Svar: Hoppas det så man kanske slipper gå över tiden =) Du hade 2 dagar kvar va? Eller va det mera?Jag förstår det måste vara helt umderbart men så overkligt!! åå LÄNGTAR tills jag får se Crille mysa och ta han om vår lilla pojke =D
Ja det tar väl ett tag tills alla rutiner faller på plats och allt känns tryggt och skönt. Är han lung då er lil kille ? =)

Jag med, ska bli så spännande och se vem han är, bästa julklappen man kan få =D hihi...
Sannafuentes



URL:


Kim Svensson

Jätte fina bilder, verkligen! :)

Svar: Tack tack =)
Sannafuentes



URL: http://kimsvenssons.blogg.se/





Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?