Hormoner och anticimex..

Idag har anticimex varit här och sanerat vårt sovrum och babyrum. Har lite panik för om det kan vara skadligt för mig eller min bebis. Men enligt dom så är det helt okej för mig att vara i övriga lägenheten men jag får inte gå in i de sanerade rummen på 24 h. Men ändå det luktar ju i nästan hela lägenheten, men man borde väl kunna lita på att dom vet vad dom pratar om? Eller? Nån som vet säkert eller har nån erfarenhet?!

Har varit lite stressad idag för jag fått för mig att jag inte känt lille man så mycket som jag gjort andra dagar! Å jag får sån panikångest över det! Men har tid hos barnmorskan imorgon och som jag skrivit i tidigare inlägg så blir jag oftast så här innan besöken så jag kan inte alls lita på min känsla just nu och det är jätte jobbigt :(
Älsklingen säger att allt är bra och att han säkert mår toppen där inne! Min sötnos som försöker få mig att må bättre! Men som tyvärr gör mig bara irriterad och mera stressad! Hahaha.. Stackars älskling som får stå ut med mig när jag har sån här hormoner! ❤❤ Dom tur så är han så underbart förstående och tar inte illa upp när jag ryter till eller skäller på han!! ❤❤ pch jag vet att han antagligen har rätt!! ❤❤




Camilla

Det är mest troligt ingen fara. Det är vanligt att de blir lite slöa på slutet +att han har det väldigt trångt i magen nu. Ligger säkert och laddar inför förlossningen :)

Svar: Ja barnmorskan sa det och så ligger han mer ryggen mot magen i start position redo att komma när som helst förhoppningsvis =)
Sannafuentes



URL:


Anonym

Sone que el bebe ta se habia dado buelta y Tenia la cabesita hacia abajo Asien que sujete à Este nino besitos

Svar: si reda att komma =D
Sannafuentes



URL:





Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?