Julfilms mys och naglar

Idag har det blivit massa mys! Först en dejt men min fina granne som kom över med pizza och Cola! Så glad att jag har en granne som henne! Vi satt om babbla en massa om allt möjligt, mest om förlossning och bebisar ;) haha.. Typ det ända som kommer ut ur min mun just nu! Tur att hon nyss fått en liten bebis nyss så det är fortfarande hot topic för henne ;) hihi.. Sen gjorde jag naglar på henne, hennes naglar hade vuxit som ogräs från föra gången så vi kapa av dom rejält och körde på lite grönt med guld glitter! (Glömde som vanligt att ta före bild men har en bild från förra gången vi gjorde naglar)

Sen blev det lite jul mys med bästa gänget! (Sandra, Grimaldi, dagge och Crille) vi slog på klassikern bad santa och drack julmust och åt pepparkaksdeg. Mag knipp imorgon, garanterat! Nu är jag slut som artist! Som vanligt vaknade jag sjukt tidigt idag och inte kunde jag somna om igen!! :(







Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?