Naglar och foglossning

Inatt var det en tuff natt! Jag fick verkligen lida för den där lilla spring turen till bussen :( hoppas jag inte gjort så att smärtan blivit värre permanent!! Idag har jag haft riktigt ont också! Det illar och sticks mellan bena, jag kan inte gå eller vänta mig i säng eller soffa! Smärta när jag sitter! Ja man är helt handikappad.. Så idag har jag bara tagit det lugnt! Vilat och gjort naglar är det ända som stått på schemat idag!
Hoppas på en bättre dag imorgon.

Gjort naglar på två idag!

Johanna fick lila paljetter med en svart rosett på fyra naglar och en rosa pärla.
Ena bilden är tagen från hennes instagram, man så så dåligt på den bilden jag tog :(
(Btw hennes egna naglar)

Fina Sandra fick en nagelförlägning med svart dekoration och silver paljetter..







Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?