Slut på veckan.

Nu är är ennu en vecka slut, går for! snart e det jul! Denna härliga söndag har spenderats med massa mys!!
Börja med en fika med bästa Patrik (en gammal kollega) som jag inte träffat på över ett år! Gud så skoj det var att ses igen, ta igen och bara babbla på, alltid lika kul och ses även fast det går år mellan gångerna ❤

Sen när jag kom hem tog jag och Crille fram gipset jag köpte för ca en vecka. Det var dags att föreviga min gravid mage, man vet ju aldrig när lilleman bestämmer sig för att titta fram så lika bra att göra det nu :)är ju ändå bara 30 dagar kvar! ❤
Jätte mysigt rekommendera verkligen alla att göra det mysig grej att göra ihop och man får ett jätte fint minne för livet ❤ Det var kul och se hur lille man reagerade!! Han blev som en galning i magen haha.. Fattade inte alls vad som hände❤

Nu bakar vi lussibullar och ska kolla på film, perfekt söndag ❤




Caroline

Min älskling vill också göra det på mig :) .. Så vi köper väl hem en sån snart och gipsar magen :p .. haha.. Har aldrig gjort något liknande innan men det ska bli skoj.

Svar: Ja det tycker jag ni absolut ska göra, var jätte mysigt och göra det ihop! och det blev jätte fint resultat! =D köpte min på panduro för typ 200kr så den var inte så dyr tror den är dyrare om man handlar den på Internet =)
Sannafuentes



URL: http://carulinenilssun.blogg.se


Jennifer

Ååh va mysigt! Vill också göra, men vill få riktigt stor mage först. Men som du säger. Man vet aldrig när de får för sig att titta ut, så det kanske är dags att göra det. Men en fråga. Ska man inte göra den ståendes så man får den verkliga storleken? Eller är det bäst att ligga ned? Då skulle min mage typ försvinna:s

Svar: Det var super mysigt, jätte härlig grej att göra ihop! Jo jag hade tänkt och göra det lite senare, typ när det bara är nån vecka kvar, men vågade inte vänta längre =D Jo säkert ska man göra det stående, magen är ju mycket större då men jag har så ont i bäckenet och ryggen så jag hade inte klarat av att göra det ståendes. Men har så stor mage ändå så gipsmagen blev ändå stor ;D hihi...
Sannafuentes



URL: http://www.blanqui.blogg.se


Caroline

Svar: Vi gjorde det faktiskt nu ikväll, köpte grejerna på Apoteket, var faktiskt billigt. Gav nog 150spänn.. Och det funkade jätte bra. :) .. Har precis lagt upp bilder nu på min blogg.. Nu ska jag även köpa ett siden band, sen är det klart. Ha det bra!

Svar: Jaha vad billigt, visste inte att dom hade det där! Blev jätte fint när man satt ett siden band =D
Sannafuentes



URL: http://carulinenilssun.blogg.se





Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?