Film mys

Med bästa Sara. Zodiac på tv, har fått 7.8 på imdb! Har dock inte hängt med så mkt så får nog se om den. Blir bara massa snack ist ;D hihi
Nån som har sett den? Är den bra?

Hade träning idag! Pocoloco, gick väl bra ;)
Har jätte svårt med jazzen! Fortfarande! ;) Massa sträckta armar, snurrar, hopp!! Usch känner mig inte graciös nånstans! När jag gör ett hopp så ser det ut som jag fiser i luften ;D hahaha..
Ne nästa koreografi vill vi ha reggeaton Linda!! ;D hihi

Nu återgår jag till filmen ska försöka hänga med lite ;D

 




Empa

Den va skit bra, kollade ni inte ordentligt så måste ni se den!! :)



URL:


Mange

sexy and I know it!



URL:


sanna

Det vet du mangen ;D hahaha



Jag måste nog se om den, hängde inte med alls. haha



URL: http://sannafuentes.blogg.se/


Anonym

=)



URL:





Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?