I löv movies

här kommer lite filmer nya som gamla som är ett måste att se!

Changeling.

Det här en gripande och hemsk film! Så spännande och super bra! Garanterar er att ni INTE kommer att tycka att den här filmen är dålig! Den har fått 7.9 på imdb så den är absolut sevärd enligt flera ;D

Georgia Rule.

Den här filmen har bara får 5.8 på imdb. Men jag tycker den är jätte bra och har sett den flera gånger. Jag skulle dock inte rekommendera en kille att se den för jag tror inte han skulle tycka den var lika bra som jag, anledningen till det är för att det är en riktig chickflick. Men rekommenderar er tjejer att se den om ni inte har nått annat bättre att se ;D

Min låtsasfru.

Den här filmen har inte heller fått så bra betyg på imdb, 6,3. Men jag tycker den var både skojig och mysig. Kanske oxå lite mer en chickflick men kan absolut rekommenderar den!

Handen som gungar vaggan.

Det här en är gammal film från 1992. Den har fått 6.4 på imdb. Har sett den tusen gånger och tycker den absolut är se värd. Om man tycker om att se gamla filmer så att säga ;D

Finding Neverland.

Den här filmen är så mysig! Älskar den. fin, mysig, djup, rolig, fantasifull, sorglig, JA den är allt!! En självbiografi om hur J.M. Barrie's vänskap med en familj inspirerar honom att skriva peter pan. Rekommenderar den stark!! Har du inte sett den så måste du se den!! fått 7.8 på imdb.

Benny & Joon.

En gammal film från 1993 med Johnny Depp. Jätte mysig film! Absolut se värd rekomenderar den starkt! SE DEN! Fått 7.0 på imdb.

Parfymen: Berättelsen om en mördare.

En mycket bra och spännade film fått 7,5 på imdb! Rekomenderar den!!
SÅ Thats it kommer mera en annan dag! Hoppas ni gillar nån utav filmerna och mina filmtips kommer till nytta <3



Anonym

Wee! Älskar dina filmtips!



URL:


Sanna

vad kul =)



URL: http://sannafuentes.blogg.se/





Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?