Lite filmer jag hade på datorn

Lägger upp dom innan jag tar bort dom =)

Rio! Så bra animerad film! rekommenderar starkt att se för alla i alla åldrar =) Fått 7.0 på Imdb, ett välförtjänta betyg.
Saving Private Ryan! Den här filmen är något fruktansvärt bra! Absolut en av mina favoriter! Sett den 1000 gånger! Rekommenderar den starkt, kommer inte kunna hålla dig från tårar! Fått 8,5 på imdb! Ganska lång film så ni vet 169min men så värt det! En gammal film från 1998 så ni kanske har sett den =) MEn om inte SE DEN!!
Meet Joe Black. Det här är en klassiker som jag iaf tycker är bra! fått, 6,9 på imdb.
Wanted är en grym action film som jag ÄLSKAR! Dör för Angelina Jolie i den här filmen!! haha.. Och en av mina favorit skådisar är med i den här filmen, Morgan Freeman. Fått 6,7 på imdb men värd mera tycker jag =D Rekommenderar den iaf =D
Har lite flera att tipsa om men nu ska jag se på film så det får bli en annan dag ;D hihi puss på er <3



Anonym

Varför är Brad Pitt så snygg? :D



URL:


Sanna

Ja du det är en bra fråga ;)

Han är nog en av dom snyggaste männen i världen! Efter Crille så klart :D



URL: http://sannafuentes.blogg.se/





Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?