Min dag idag :D

Wiee idag fyller jag 25! :D
Och det firas med 7-12 jobb med bästa kollegorna!
Dom var in och sjöng för mig kl 8:00, sötnötar!
Sen fikade vi kl 9:15 jag bjöd på smörgåstårta och dom bjöd på bästa sällskapet.!
Till och med Gunilla var in på sin semester för att gratta mig och kom med presenter från alla <3
Jag fick bodylotion, handcreme och showercreme. Allt luktade något sjukt gott!!! Och så fick jag 3 ansiktsmasker, där av en anti aging mask!
Tydligen så tycker dom att jag luktar illa och börjar bli gammal! Hmm..? ;P haha..
Tack bästa ni finare kollegor får man leta efter! Älskar er alla, you know who u are <3




Anonym

Gud så gott det ser ut :)



URL:


Sanna

Den var super god!



URL: http://sannafuentes.blogg.se/


Sara

hahaha, kakorna är med:)



URL:





Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?