3:e dagen!

Nu har jag varit hemma från jobb i 3 dagar. Jag börjar känna mig mkt bättre och crille med! Så skönt feberfria hela dagen! Så imorgon blir det en friskskrivning!
Gjorde en refil på Josefin idag, naglarna hade växt enormt mkt och så hade stackarn nästan slagit av en på mitten utav hennes egna nagel! Aaaaj! Men det gick fint, lyckades rädda den och nu är alla naglar lika fina som när vi först gjorde dom :D
Imorn ska jag träffa finaste Lottie som jag inte sett på evigheter! Ska bli så kul! Sen blir det julklapps handel till julfesten på lördag, JA jag vet lite sen för jul fest! Men nu blev det så gör vi hann inte ha det innan jul!! :)
Kommer bli så kul, mest roliga människor kommer!! Och min fina Katja kommer! Så jag saknar den tjejen!! <3 då mkt skoj i helgen blir det, lääängtar!
Nu ska jag å älsklingen se på film.
Puss på er <3




Anonym

Stackars er....:(



URL:


Sanna

=( japp det är synd om oss..

Crille mår bättre nu men jag är dock sjuk =(



URL: http://sannafuentes.blogg.se/





Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?