En dag på jobbet

Vården är charmig vill jag lova! Sötaste och goaste gamlingarna med klockrena kommentarerna! Så söta när dom blir så förvirrade för att man är utländsk, dom är ju så fast i gamla tider då invandringen börja å utländska inte kunde språket! Roligaste kommentaren jag fick av en liten gubbe när jag höll på att hjälpa han med kläderna. Han börja fnissa å sen kläckte ur sig "ja det är tur att du kan språket" haha. Det här är en liten man som annars inte säger något! :) Sen blir dom så förvånade när man säger att man är född här! "jaha är du Svensk? Vad mörka dina föräldrar måste va då?" haha..
Så söta så när dom ger en komplimanger oxå, blir lite fel men dom menar så väl! fick senast idag! "Åå vad fin du är! Å vad fina tänder du har! Å din mun sitter så perfekt! Å du har så RUNT å fint ansikte!" haha.. Har även fått höra att jag är kraftigt vacker, och har så fina å snea ögon!? Haha.. Vadå brutalt ärliga? Haha..
Och dom har så fyndiga å roliga smeknamn till alla i personalen, det är flaggstången, teskeds gumman, apa, pussgurka, latmask, prinsessan från Afrika och prinsessan från Malaysia! Haha, det vi personalen på planet det ;)
Roligaste kommentaren jag ändå har fått var från en man som jag skulle mata en morgon! Kommer in där å säger "godmorgon raring" å han svara mig "vart försöker du komma med det snacket?" jag:" jag för söker charma dig, vad då går det inte?" han: "har du sett dig själv i spegeln idag?!" hahahaha.. Jag höll på å kissa på mig när han sa det så mycket jag skrattade!! Men jag ge honom det, var ju ganska sliten den dagen ;)
Så brukar våra dagar se ut med våra härliga stjärnaskott den ena mer unik än den andra ;)




Anonym

Asså guud va du e fin på den bilden! o_O önskar ja va lika fin som dej :p ...



URL:


Sanna

haha tack sötaste! Men tror nog du är fin som du själv ser ut!! kram <3



URL: http://sannafuentes.blogg.se/


Anonym

"Har du sett dig själv i spegeln idag ?" Hahah bästa ja hört/nyvaken crik



URL:


Anonym

Roliga saker dom kan vräka ur sig ibland...hihihi



URL:


Sanna

Hahaha, crik =)



Ja dom är för härliga, älskar alla min gamlingar!



URL: http://sannafuentes.blogg.se/





Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?