Film med älsklingen!

Har nu länge sagt att jag ska skriva om filmerna jag sett på senaste tiden men det har inte blivit av, jag är alldeles för lat! Men jag ska jag lovar! har så många bra och grymma filmer att rekommendera tills jag tar mig i kragen och gör det så måste jag bara tipsa om en film vi såg ikväll med Crille som var något fruktansvärt grym och känslosam, Warrior hette den!
Den handlande om 2 bröder som har haft en strulig uppväxt med en alkoholiserad far vilken var deras tränare i kampsporter när dom var små,ena brorsan vann allt jämt så fadern favoriserade honom, efter en tid så skiljde sig mamman från fadern och tog med sig ena brodern. Efter många år så kommer brodern tillbaka till fadern för att börja träna MMA igen,samtidigt som den andra brodern håller på att förlora sitt hus och måste börja slåss på gatan igen ,vilket leder till att även han måste börja tävla igen i MMA.
Filmen är väldigt känslomässigt laddad,historian,bakgrunden,hur det hela utspelade sig,allt detta gör så att det knyter sig i hjärtat och man får en klump i halsen av tårar. Oj så vi har bölat ikväll;). Den har även många grymma fightscener, så jag vill lova att det är både en film för killar och tjejer. ATT REKOMMENDERA! 8.3 på IMDB , absolut värd sitt betyg om inte mer!






Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?