Fotograf på jobbet.

Blev fotad på jobbet utav en boende! Men hur vi än gjorde så fick jag inte plats på bilden?!
Enligt honom så var det nått fel. Antingen så var det kameran som var för liten eller så var det jag som var för stor! Haha.. Sötaste!
Nu sitter man på bussen på väg hem, så skönt! Är helt slut i huvudet :(
Blev så konstigt med sömnen efter igår! Självklart så somnade jag efter jobbet igår, vaknade upp runt 19 då hade älsklingen lagat mat sen somnade jag igen. Vaknade igen runt 23 av älsklingen kom hem från replokalen. Sen satt vi upp till 3 och kollade på film! Vaknade idag kl 12 :S bra sömncykel, inte konstigt att man är helt slut i huvudet idag!
Idag var det öppet hus på dansverkstan, hade velat vara med och dansa hela dagen! Var gratis också! Men men, jobba måste man ;)
Nästa söndag börjar terminen igen! Skönt har varit alldeles för långt jullov! Dags att sätta igång med träningen, har ju lagt på mig 3kg :(
Första kursveckan är det gratis att testa på, i mån av plats för er som är sugna att testa nån dans!
<3

 




Anonym

Men visst blev det rätt bra ändå? :)



URL:


Sanna

Jadå jag blev nöjd ;) hihi



URL: http://sannafuentes.blogg.se/





Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?