På äventyr med min kära far!  Nu ska det r...

img_9218 (MMS)

På äventyr med min kära far!  Nu ska det renoveras i hallen! Kommer bli så fint :) Köpt målar färg på BAUHAUS och nu ska det shoppas på IKEA. Återkommer med mer sen ;)




Empa

Weeiii äntligen :) Som du tjatat om det! <3



URL:


Anonym

Älskar Ikea... :)



URL:


Sanna

AA jag med! haha

Jaa äntligen empa =D blev super fint måste komma hit å se..



URL: http://sannafuentes.blogg.se/


Vendela

Hejsan Sanna,

så kul att renovera hallen. Om man läser kommentarsfältet verkar du tjatat och önskat dig detta. Då är det extra kul att det slår in. Har du fått vara med och tycka till om hur det ska bli?



Jag jobbar på Byggla.se. Det är ett byggforum där du kan sprida inspiration, se hur andra gjort om sina hallar och följa andras projekt. Vill du veta mer kan du maila mig så berättar jag mer. Då kan jag även erbjuda en liten morot.

Lycka till med hallen! :)

Mvh

Vendela på Byggla



URL:


Sanna

Haha.. jag det har jag ;) ska gå in och kicka vad det är för sida =D

tack för kommentaren =)



URL: http://sannafuentes.blogg.se/





Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?