Sjuka jag!

Har varit dålig uppdatering utav mig dom senaste dagarna! Men har verkligen inte haft ork att blogga! Har blivit ännu sjukare nu än vad jag var förra veckan, snorig, hosta som inte vill ge sig, huvudvärk och ingen röst kvar :( dock har jag inte haft feber så jag är tillbaka på jobbet vilket är extremt jobbigt eftersom jag verkligen inte mår bra!! Så igår var jag helt slut å slocknade direkt efter jobbet och nu ligger jag i soffan risig som bara den! Skönt att jag är ledig imorgon å bara kan kurera mig hela dagen, nu blir det att ta mollipeckt och Alvedon och sova en stund! Sen ska jag försöka uppdatera lite om helgens julfest som var galet kul och slänga upp lite tips på filmer jag sett. Är jag helt död och sover resten utav dagen så får ni ursäkta mig men lovar då att göra det imorgon ;)
Btw fick tips utav en boende på jobbet idag, jag skulle ta 2 klyftor vitlök och koka det i mjölk och dricka det så lovade han mig att jag skulle va bättre imorn. Så ska ta å testa det senare. Får se om jag ens får ner det jag hatar ju vitlök och tycker det är nå kopiöst äckligt..!







Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?