Tre-saker

Tänkte att jag fortsätter att dela med mig av lite grejer på lite roliga sätt. Tycker det är kul själv och jag hoppas ni också tycker det =)
#Tre saker jag inte förstår mig på: Undervatten språket, rubikskub och politik  ;D haha
#Tre saker som fins på mitt skrivbor/bord: Uv-lampa, Nagelfil och godis =)     #Tre saker jag gör just nu: Bloggar, fixar mig till jobbet och pratar i telefon
#Tre saker jag vill göra innan jag dör: Åka till Chile för att hälsa på mina släktingar, jobba som volentär i nått u-land och gifta mig =D
#Tre saker jag kan: Göra naglar, grym på Empanadas(chilenska piroger) och expert på att retas med Crille ;D
#Tre saker jag tycker du ska lyssna på: Soul Asylum-Run away train, Michael buble-Everything (Crilles låt till mig) och Mr.big-To be with you (våran låt) (alla grymt bra och sköna lungna låtar som jag älskar att lyssna på så här på morgonen.)
#tre saker jag vill lära mig: Jump style. Haha grym dans stil (klicka gärna runt på olika clip, hinner inte leta upp nån bra), Sjunga och ryska eller tyska.
#Tre favoritt rätter: Korvstroganoff, spagetti och köttfärssås och Empanadas
There u have it =) Nu blir det jobb 8-13,30 sen naglar 16:00 sen dejt med Empa. Ses sen puss <3



Anonym

hahaha expert på att retas med Crille!!!



URL:


Karin

ÅÅ Empanadas! Min kille är chilenare och hans farmor gör såna! Dom är så sjukt goda! Kan du inte lägga ut ditt recept på dom =D



URL:


Anonym

Vilken bra ide!!!!



URL:


Sanna

haha =)



Ja det kan jag absolut göra! Gör det så fort jag får tid =) kram på er



URL: http://sannafuentes.blogg.se/





Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?