Vilka filmer att se?

Fått frågan ett par gånger vart jag hittar alla filmer och hur jag kommer på vilken film jag ska se, senast nu som kommentar. Tänkte skriva ett lite inlägg om det som svar till dig som skrev kommentaren och ni andra som undrar =)
Jag älskar att se filmer det har jag alltid gjort, en egenskap eller "raka motsatsen om man så vill säga" jag fått av pappa ;) Jag ser hellre på film än tittar på tv , så den fritiden jag spenderar hemma fördriver jag med film. Sen har jag mina bästa damer som delar mitt intresse och gillar lika mycket som jag att ha mys film kvällar ;D Så tillbaka till hur jag hittar bra filmer att se på. Jag brukar gå in på tankafetast, bestämma mig för vad för vilken genre jag är sugen på komedi, action, thrille, skräck osv (vart du väljer genre har jag ringat in längst upp till vänster) och sen sortera dom efter imdb betyg (det gör man på den filken jag ringat in) Sen går bara jag igenom alla från nr1 och tittar på dom olika trailers =) simpelt men tar sin lilla stund ;D haha..
sen frågar jag självklart andra om bra filmer och många gamla filmer är såna jag sett för länge sen och måste se om för att dom är så grymma. So there you have it, lycka till ;)




kapten

jag trodde de va olagligt att ladda ner filmer på internet?



URL:


Sanna

Kapten jag har inte sagt att jag laddar ner, sa bra hur jag hittar dom filmerna att se inte att jag laddar ner dom! ;D

Trodde det var olagligt att laddar up/seedar en film inte lada ner ? men har nog fel :D



URL: http://sannafuentes.blogg.se/


Anonym

Stort tack för tipsen! Väldigt uppskattat! ... :)



URL:


Anonym

Oh la la, det finns så många bra filmer som man så lätt missar.

kan inte göra annat än bocka och buga när jag tackar för tipsen...



URL:


Sanna

haha.. ja det finns det bara börja leta ;D Glad att kunna hjälpa till =D



URL: http://sannafuentes.blogg.se/





Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?