Vad gör man i svåra lägen?

Centallåset har sagt upp sig! Nyckelhållet har frusit till is, vad gör man? Jo mun mot mun metoden med bilen! Haha..
Nu bär det av mot Erikslund shopping, och sen dansen sen mot Enköping för att fira min prinsessa Daniella som fyllt år <3




Anonym

Men gud så kul! Du är helt klart en av de bloggarna jag läser mest just nu. Älskar din humor och dina ämnen :)



URL:


Anonym

haha. Hångel!! ;)

Helt klart en av dom bästa bloggarna! Du är så fin, charmig och rolig..!!



URL:


Anonym

Nu fick jag mig ett härligt gott skratt igen och lyser som solen!" Tack kära ...Sveriges roligaste blogg!!!



URL:


Sanna

åå vad glad jag blir =) söt ni är! Kul att ni gillar min blogg!

Era kommentera är det som taggar mig och gör det kul å blogga. Kram



URL: http://sannafuentes.blogg.se/





Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?