Kanske dags

att blogga lite? Har varit dålig på det senaste tiden =( men dumma blogg appen funka fortfarande inte! Irriterande JA!
Idag blir det körskola, kommer hålla till på stora vägarna ut vid Vallby så beware om ni värna om era liv ;P hihi.. 
Ne men skämt å sido så är jag ganska duktig på att köra och lärt mig väldigt snabbt! Får mycket beröm av min körskollärare=D
Sen efteråt blir det en dejt med Sandra och maybe min tjej Katja =D
I helgen blir det massa skoj!
Imorgon ska jag på något mycket spännande, mer om det imorn =) och sen ska jag träffa min fina familj för lite powemeet mys!
Och på lördag ska hela gänget samlas på bellmans för att fira får tre födelsedags pojkar, Crille Dagge och tobbe <3
Wiiie =D skoj skoj!
 
Ska försöka vara duktigare med uppdateringen framöver jag lovar, speciellt i helgen!!
Bara drygt att jag måste blogga från datorn, jag sitter aldrig vid datorn!! Men jag LOVAR jag ska!!! =D<3
 
 



Empa

Wiii längtar till imorgon <3



URL:





Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?