En morgon trött jag

Snacka om jag inte är vaken på när jag åker till jobbet på morgonen!! Missade busshållsplatsen helt!! Vakna till när jag var på Erikslund!! :S PANIK!!! Fråga busschaufförer om han åker tillbaka samma väg -aa om 30 minuter :S jaha.. Å man börjar jobba om 5min:(
Tur att man har så snälla arbetskamrater som kommer och hämtar än!! Haha...

Idag blir det mera naglar att göra efter jobbet. Imorgon har jag lite tid kvar efter kl 19 om nån bil panik göra innan studenten! Sen kör jag på som vanligt fram till midsommar men efter midsommar så tar jag en liten paus och försöker hålla mig till 4 kunder i månaden, så ni vet!!

Puss <3




Anonym

hahaha missade busshållplatsen...

Men gumman...:D

Svar: Jadu det är jag i ett nöttskal ;D
Sannafuentes



URL:





Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?