God natt <3

Då säger en sliten jag godnatt efter en lång dag med massa fix! Har varit sjukt duktig idag ;) tvättat, handlat inför midsommar, gjort naglar och gjort en smörgåstårta. Gissa om jag e slut nu?!
Imorgon blir det midsommar firande hos Crilles bror! En samling av Crilles fam. Crilles brors tjejs fam. Och min familj! Kommer blir nå fruktansvärt kul! 40 vuxna och 16 barn :D wiie!

Känns lite konstigt att inte hålla i planerna för midsommar med mina vänner. Har ju gjort det 2 år i rad och känns som lite tradis, men men.. Nästa år då lovar jag mina kära vänner då j#klar ska jag dra ihop något grymt bra! :D <3
Och som plåster på såret för att jag inte höll det i år och vi ej blir samlade så tänkte jag köra på en kräftskiva nu på sen sommarn ist! Hoppas alla kan och är på! Kommer bli grymt!! :)

Ne nu måste jag sova så jag orkar morgondagen. Blir en tidig morgon :)




P

WOOOOHOOO!!! Om vi e på!?! :)

Svar: Braaaaaa där P !! <3
Sannafuentes



URL: http://pernillasilver.blogg.se/





Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?