Dans <3

Helt slut efter 3 timmar dans! Fötterna värker, hjärtat håller på hoppa ut (dålig kondis) och jag sträckte mig på reggeaton i ljumsken (kan man sträcka sig i ljumsken?)
Men jisses vad kul det är!!!
Älskar reggeaton, Linda blir generad när hon tittar på när vi dansar snuskigt men jag blir generad när jag dansar snuskigt;) but i love it ;P hahaha..
På streetfusion körde vi hype fan vad kul det var!!! Snacka om att man bör ha bra kondis där! Hahaha..

Tidigare idag var jag och träffa en sjuksköterska om att jag sover så dåligt och blir sjuk hela tiden. Vad skönt det var, kände äntligen att jag fick hjälp. Massa tips och råd! Vi gick verkligen in på djupet om varför jag sover dåligt och är så stressad vilket antagligen är orsaken att jag blir sjuk hela tiden!
Nästa onsdag ska jag tillbaka. Tills dess ska jag göra allt hon sagt jag ska testa :D

 




Anonym

hoppas det blir bättre och du får mera sömn!



URL:


Anonym

Håller både tummar och tår för dej!



URL:


sanna♥

Tack tack, det behövs nog =D



URL: http://sannafuentes.blogg.se/





Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?