Kalla människor!

Jag kan inte förstå hur människor kan vara så elaka och kalla!
Gick en dam bakom mig idag, och utryckte sig på det dummaste sättet om dom här personerna som sitter på stan och tigger pengar.
-nu sitter dom här jävlarna på stan och vinglar igen. Sparka ner dom ska man göra dom förpestar min dag!
Om dom kunde sitta still så kanske jag skulle ge dom en krona! Annars är dom inte värda någonting! Hoppas dom alla dör!!!!
Hur f#n kan man utrycka sig så?!?!
Visst jag kan erkänna att jag inte alltid skänker dom pengar. Men har jag lösa mynt så ger jag dom det! Jag har ju dom pengarna över så varför inte liksom?! Och visst att man kanske inte vet om dom är hemlösa eller i behov av pengar, men TÄNK om dom e det? Och var gör det för skillnad för en om man har dom där extra kronorna över?!?

Visste ni att det finns ca 700 hemlösa i Västerås? I det räknas de som bor på ett institut, hemma hos anhöriga och uteliggare!

Visst att man tror att alla dom som tigger på stan är inte från Sverige utan kommer från andra länder oftast från Rumänien eller nått Baltikum land och det är prat om att det är kriminella ligor som ligger bakom det hela. Som driver in pengarna.Men som jag sa tidigare tänk om det inte är så?!

Ne jag tycker man ska va med mänsklig, om inte ge så känn åtminstone för utsatta människor. Har du för att ge så varför inte?!
Med det är bara min tanke och mina åsikter! Behöver inte vara rätt. :)
Kanske jag som bara är naiv?
Eller som crille säger så har jag alldeles för stort hjärta ;D


 




Anonym

Personer utan empati, bara tråkigt :(

Hur svårt ska det vara att visa lite medkänsla?



URL:


Sanna

Ja usch! Blev så ledsen när jag hörde henne prata så=(



URL: http://sannafuentes.blogg.se/


Anonym

Duma människor! Idioter som säger sånt :(



URL:


sanna♥

aa usch, man skäms nästan för människor =(



URL: http://sannafuentes.blogg.se/





Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?