Lips like strawberry

Jag har börjat ÄLSKA färg på läpparna! Tycker det är så sjukt snyggt och ha en diskret sminkning och illröda eller rosa läppar! Love it!! Så jag ska börja investera i massa läppstift i massa röda och rosa nyanser :D
Har aldrig vågat använda det tidigare! Har inte tyckt att jag passat i det men nu gör jag det! Tror det handlar om att våga bara! Tjejer som går i brun hud ton som jag brukar passa i röda, orange, varma färger! Det matchar fin mot den bruna huden!
Men även tjejer med väldigt ljus hudton tycker jag är grymt snygga i röda läppar! Lite sagor prinsessa stuk på det hela!

I lördags lånade jag ett läppstift utav Katja som var i märket Estee lauder. Färgen var så sjukt fin och färgen höll sig hela kvällen! Även dagen efter! Helt sjukt!! Vet inte alls hur mycket det läppstiftet kostade men ska höra med Katja. Det blir iaf mitt första köp i läppstift djungeln ;D




Anonym

Jag har velat ta Restylane i min överläpp nu i säkert 2 år... Min kille tycker att dom e fylliga och fina som dom e. Men jag e inte helt nöjd, vill verkligen ha en "putmun". Är detta något du har provat?



URL:


Sanna

Alltså jag tycker om du verkligen vill göra det så ska du göra det! Men tror inte du behöver vara missnöjd med dina läppar som dom är nu =)



Jag gjorde det för ca 2år sen. Men jag sprutade in juvaderm ett liknade preparat. Blev super nöjd, sprutade inte alls in mycket 0,5mg har hållit jätte bra, lite har försvunnit men tycker fortfarande det är lite kvar. Första gången man gör så ska man räkna med att det inte sitter i längre än 5-6månade andra gången sitter det upp till 1år men tror det är ganska individuellt



Crille ville inte alls att jag skulle göra det för jag var fin som jag var. Men när jag väl gjorde det så tyckte han det blev jätte fint!



Så mitt råd till dig är att om du bestämmer dig för att göra det så börja med lite.. 0,5mg tycker jag är alldeles lagom.

Då blir det inte en chock för dig eller din kille som om du skulle göra värsta kissie läppar ;)

sen om du vill fylla på så har du gett din kille lite tid att vänja sig och se att det inte var så farligt!



URL: http://sannafuentes.blogg.se/


Anonym

Tack för svar : )



URL:


sanna♥

Varså god, hoppas det hjälpte =)



URL: http://sannafuentes.blogg.se/





Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?