Run the runway <3

I ridkläder, haha.. ;) All in!!
Ni missar väl inte det, hallsta ishall lördag 12-14 :D
Full tempo på dans träningen idag!! Mycket som ska klaffa, tydligen så var inte vår locking så bra så vår dans lärare får dansa med oss på uppvisningen, ops sorry ;( det är as svårt med att rulla handleder och vara super funkig!! Men jag försöker och jag tycker den dans stilen är sjukt kul och vill verkligen lära mig det!! Så jag tänker inte GE UPP!! :D och lite duktiga var vi iaf ;) hoppas jag ;) <3

Idag har det varit en toppen dag, är på topp! Jätte exalterad för mitt nya jobb..
Kändes så bra idag på intron, en intro dag imorgon med för att träffa så mycket kunder som möjligt innan jag börjar på tisdag!
Det är verkligen nytt tänk från vad jag är van vid, helt andra rutiner från att jobba på grupp boende. Men det känns så bra och jag är så glad!!
Nu blir set bb och sen krypa ner i sängen och vänta på min älskling ska komma hem från jobbet!!

 

 




Anonym

Å du måste ta bilder så vi läsare får se :)



URL:


sanna♥

det ska jag göra =D



URL: http://sannafuentes.blogg.se/


Anonym

Kan inte du ha en liten frågestund?



URL:


Anonym

Jag ser innerligt fram emot att se dem fina bilderna/videon! :D



URL:


Sanna♥

haha ja det kan jag absolut ha, men vet inte om det e så många intresserade utav att ställa frågor till mig??



Jag ska lägga upp dom så fort jag kan, blev strul med videon så går inte och lägga upp på youtube vilket jag måste göra först för att lägga upp den här. Men Crille ska fixa det!! Snart lovar! =D



URL: http://sannafuentes.blogg.se/





Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?