Fortfarande sjuk :(

Igår blev det en väldigt lugn och mysig dag för mig efter jobbet. Är fortfarande sjuk så jag orkar inte så mycket om dagarna när man har jobbat. Därför blir det även så lite att blogga om, har typ inget att skriva om för man gör ju inget:(
Men men soon ;)

Igår iaf efter jag vilat ett tag efter jobbet *mådde piss när jag kom hem* så begav jag och Crille oss till Max på hälla för att vara lite onyttiga :) där satt vi ett bra tag i solen och åt och prata om allt som har med vår framtid att göra :)
Känns så himla bra mellan oss, vet att jag säger det ofta, men känns verkligen perfekt mellan oss! Ni förstå vi har varit tillsammans i 6år haft ett helvetes sommar och nu har vi det bättre än någonsin! Vi bara älskar att spendera tid med varandra och vi får inte nog om att prata om oss i det långa loppet! Vi känner att vi har tagit oss igen fartbubblor i hög hastighet och klarat oss oskadda. Vi står fortfarande vi varandras sida och ingen kan komma imellan oss, det är kärlek :D <3<3
Efter Max iaf så blev det självklart en glass!
Usch jag har blivit så onyttig, gått upp 5kg :( men så fort jag är frisk så blir det att hård träna igen, men nu ett par veckor fram över så blir det att ta det lugnt och ta hand om mig.
Och efter som jag är sjuk och det är så synd om mig så tycker jag det är ok och äta lite onyttigt ibland ;) eller? plus att jag slutat röka :D då blir man ju ännu mer sugen på godsaker, snart 2veckor utan en ända cigg, bra va :D

Ne nu måste jag jobba, kvälls jobb idag..
Puss <3




Sandy

Så duktig så:) bara att kämpa på med ciggen<3



URL:





Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?