Fredag :)

Då är helgen äntligen här! Så jag har längtat ;) har känt mig så sjukt krasslig hela veckan så nu är det skönt att man kan vila ut :D Måste verkligen få tillbaka mina krafter!
Idag efter jobbet så var jag ... på ett riktigt givande samtal :D Åter kommer om det längre fram :)
Efter det drog jag och Crille ner till kajen och tog en glass i det fina vädret ;) jisses så gott det var. Kunde vi inte få behålla det fina vädret som har varit :(
Imorgon blir dop för lilla Aron och sen en lugn kväll med Sandra. hoppas det blir fint ute kanske man kan grilla eller dra ihop något gäng och sitta ute :D
Ikväll blir det iaf lugnt kanske en film med älsklingen eller sova? Sååå trött!
Igår var Danne här och såg vi på film, 21 jump street, var jätte bra! Om jag får tillgång till datorn ett tag senare så ska jag skriva om den filmen + plus några till bra som jag nyligen sätt :D

Puss




Empa

Såååå happy :) <3



URL:


Anonym

Är du fortfarande sjuk?



URL:


Sanna<3

<3



URL: http://sannafuentes.blogg,se


Sanna<3

japp det e jag =(



URL: http://sannafuentes.blogg,se





Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?