Härlig söndag med härliga vänner <3

Igår kom bästa Katja och hälsa på mig. Så det blev en grillning på balkongen med Crille, Danne och Katja. Super mysigt! Satt å babblade så det rök om våra munnar, som vanligt ;D hahaha.. Bästa! vi har alltid så mycket att prata om jag och Katja och hon kommer alltid med dom bästa råden!<3
Det blev ingen dans för mig igår heller, jag avvaktar med det tills nästa termin. Det är bara en 3 veckor kvar innan avslutningen har jag för mig, så det är lika bara att stanna hemma och kurera sig! För ta nya tag nästa termin :)
Men så fort jag blir frisk så är det på't igen med Zumba! Hoppas dom har ute Zumba som dom hade förra sommaren!
Det var någon som frågade om video och bilder från förra dansuppvisningen, jag vet att J. Filmade ska försöka få tag på den filmen och lägga upp. Dom har inte lagt upp den på vår Fb-sida ännu. Men det kommer, desamma gäller lite bilder :D

Nu måste jag jobba vidare. Denna dag består av jobb fram till 16:30, middag med älsklingen och sen vila :D lugn dag :) puss <3







Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?