Min torsdag

Idag jag sovit mesta dels av dagen, tog mig i kragen och gick en promenad med Crille till Ica för att handla lite mat. Annars har jag mått kasst hela dagen :(

Går dagen var jätte mysig, min lilla diva Daniella var super duktig på dansen! Och så fick jag träffa min brors flickor! Vad fina dom hade blivit och stora så som dom växer!! <3 Min snygging Anthony tog lila bälte i aikido, snutten vad duktig han är min pojk! :D
Var helt slut när jag kom hem! Så det tog jag igen med massa sömn och medicin :) nu blir det lugnt resten utav helgen inga stora ansträngningar bara kurera mig så man kan jobba på måndag.

Just nu är det bigbrother med min bästa Empa sen blir det en film :) mys <3




Anonym

fina bilder :)



URL:


Anonym

Hej vännen, ni verkar ha en avundsvärd förmåga att framför allt ha kul...SUPER!!!!



URL:


Sanna<3

tack =D <3



URL: http://sannafuentes.blogg,se





Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?