Allt klart, vi är redo! ❤

Idag blev älsklingen officiellt pappa till vår lillkille❤ faderskapstestet och gemensamvårdnad är nu påskrivet! Härligt o ha det gjort! Nu är allt klart och lille man får gärna komma om sisådär 3veckor:)
Efter det blev det en sväng på stan älsklingen köpte sig sin julklapp! Ett par nya kängor! ❤
Nu är jag helt slut, landa på soffan för att ladda upp batterierna lite så man orkar något ikväll :)




Natalie N

Hur gör man det innan födseln? :) Visste inte att man kunde göra det innan nämligen. Vi har inte kommit dit än ;) Men det hade varit skönt att ha klar innan. :)



URL: http://www.liten2013.wordpress.com


Nina

Kan man göra ett faderskapstest innan barnet är fött? :/ det har jag aldrig hört talas om, vi fick vänta tills våran dotter var född för att göra det.

Svar: Ja det kan man, man gör det hos familjerätten jag ringde dom bara sa att jag ville boka tid för att skriva på faderskapstest inga problem alls =). Då är allt klart och när bebisen är född så folkbokförs det automatiskt. Jätte skönt slipper man åka iväg och göra det sen plus att pappan kan ansöka om föräldraledighet innan barnet kommer och ha allt sånt klart =)
Sannafuentes



URL: http://niina89.blogg.se


Anonym

Me alegro mi niña,besitos
A pensado en lo que hablamos de que pueda participar en el parto suyo??? gracias por el honor,( tack för aran)!!!



URL:


Sanna

Givetvis så menar jag faderskapsintyget och inte faderskapstestet :D



URL: http://sannafuentes.blogg.se





Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?