Äntligen fredag

Älskar våra mys morgnar jag och älsklingen har tillsammans när han jobbar kväll!! Vi ligger alltid och myser, pratar och drar oss i flera timmar innan vi kliver upp! Sen gjorde vi ett ryck och städade snabbt. Efter det blev det ännu mer mys med sång och gitarr spelande. Jag kröp ner i soffan men mysigaste filten jag fick av Nancy (crilles mormor) medan han sjöng.. Så härligt älskar och bara ligga och lyssna på han!! Och det gjorde lilleman också, han börja dansa i magen på engång! ❤ Han kände igen sin pappas röst så fort han tog första tonen! Har ju varit på nästan varenda spelning han har haft sen jag blev gravid :) så det är många månader han fått lyssnat på sin fars fina sång röst!!❤
Nu ska jag ta å vila em stud, slut som artist och ryggen håller på att ta kol på mig :( blir en väldigt lugn helg denna helg!







Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?