Då tackar jag för mig!

Nu går jag och lägger mig! Lång dag idag! Slut som artist!
Crilles kusin barn Theo fyllde 5år idag! Stort grattis igen! Så det blev kalas!! :) Och på kalas får man alltid äta massa fika! Gooott speciellt hos Crilles kusin som är så duktig på att baka och bjuder alltid på massa gott! Åt mig så mätt att jag nästan rulla hem :D hihi
Vi köpte en jätte söt baseball jacka från kappahl i svarta och gula färger, glömde ta kort på den :( men den var riktigt snygg! :)
Blev även en liten present till min lillkille när jag ändå var ute å handlade presenter! ❤ Jackan jag kollat på åt han fans på rea och kostade endast 150kr värsta fyndet :D

Älsklingen lagade mat ikväll innan han gav sig ut på ännu mer kalas. Mexicosoppa!! Jisses så god den var! Skattar mig lycklig som lever ihop med en kock :D

Nu ska jag försöka sova fast lilleman lever rövare i magen på mig ❤
Nattis







Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?