Eller hur att man fick sova :(

Var så trött idag efter min familj var på besök idag så jag gick och la mig tidig med Crille som jobbar morgon vecka. Brukar aldrig kunna somna tidigt nu för tiden men idag kände jag att jag skulle slockna så fort jag landa på kunden! Så skönt tänkte jag kanske första natten jag får sova ut ordentligt och en hel natt!! JO TJENA!!! Vem vakna för en timme sen?!? Jo JAG och lilleman! Nu ligger jag här klar vaken och stirrar upp i taket! Och har jag legat den senaste timmen och varit lite små bitter att jag inte fick sova längre :( men nu är det ingen idé och försöka sova för snart vakna älsklingen och ska upp till jobbet och han är ju inte tyst om jag säger så! ;D

Nu är det bara 50dagar kvar!! Lilleman har flyttat på sig känner jag, nu börjar jag få sparkar mot vänstra revbenet! INTE skönt! Känns som han försöker gräva sig in under revbenet :S
Nu kanske han är på G och vända sig om :) får se nästa vecka då det blir besök hos bm :)

Nu ska jag upp och göra frukost till älsklingen ❤




Jennifer N

Har väldigt mycket (vad bm kallar för) förvärkar och sammandragning. Lillen trycker sig neråt då och då också, det är inte heller så skönt...
Nu känns det verkligen att det börjar närma sig. Han får jätte gärna komma 37+, då är han fullt gången :) Längtar massor men dör av nervositet haha. Sj då? :)

Svar: Har oxå börjat få det, så fort jag anstränger mig eller är kissnödig så får jag sammandragningar.. Har "mensvärkar" lite då och då, mest på kvällarna är det det som är förvärkar? Ne usch det är inte skönt när de trycker sig nedåt, jätte obehagligt! Kan bara föreställa mig hur det är när det är på gång =S Ja så känner jag också haha vecka 37+ är han mer än välkommen ;D hihi..
Jag har inte tänkt så jätte mycket på förlossningen är nog mer nervös över vad som väntas efteråt. Hur man kommer må fysiskt, där nere =S amning, när bebisen gråter om man inte vet vad man ska göra allt sånt där får jag jätte panik på!! Det stressar mig mera än förlossningen =( har ni börjar på föräldrar grupp än? Vi ska börja den 27 tror det kanske kommer kännas lite bättre efter det när man får lära sig lite ;D
Sannafuentes



URL: http://blanqui.se/


Jennifer N

Aah shiet. Jag har nog samma panik jag med. Men det kommer nog att gå bra. Det är nog omöjligt att vara "förberedd" och veta allt. Går alltid att lyssna på andra men inte säkert att det funkar. Alla bebisar är olika, alla förlossningar är olika, alla eftervärkar är olika m.m. Kommer kanske inte vara världens enklaste grej men det kommer att gå ihop till slut. får vi hoppas haha... :)

Svar: Ja man kommer nog in i allt till slut och lär känna sitt barn och han skrik =DJo det är ju så vi får vänta och se hur det blir för oss ;D hihi
Det kommer nog bli jätte bra! =)
Sannafuentes



URL: http://blanqui.se/





Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?