Fick sova ❤

För engångs skull så sov jag bra inatt! Gick endast upp och kissa 2 gånger och somnade på engång efter det! Kan har varit att jag vet extremt mätt från vår tacos kväll eller så var det att älsklingen erbjöd sig att byta sängsida sida. Hans sida är mycket svalare än min (ligger bredvid fönstret) och så är den inte lika nedtryckt som min sida verkar vara för att man väger 100 pannor mer nu än när vi köpte madrassen?! Vilket fall som helst så sov jag J#KLIGT bra om jag får säga så!! Tyvärr så sov älsklingen mindre bra och var helt slut imorse :( så det blir nog att byta tillbaka :( ❤

Nu sitter jag hos läkarna igen, för att få sjukskrivning på resten av vad som är kvar på min graviditet. (Min sjukskrivning går ut idag) har dock fått ännu en ny läkare för att han jag hade tidigare har slutat så det känns lite bittert! Har ju inte haft bästa erfarenheten utav läkarna på oxbacken! :( men men, håller både tummar och tår!




Mathilda

Älskar verkligen din blogg!
Såg i ett inlägg längre bak att du ångrar att du inte tog ut din navelpiercing tidigare, så du rekommenderar att ta ut den så snabbt som möjligt för att minska hur stort ärret blir? :)
Grym är du och härligt bebismage!
Kram

Svar: Tusen tack vad gullig du är! =) Jag kan ju inte säga säkert om det skulle hjälpa att få ett mindre ärr men om jag skulle kunna gå tillbaka i tiden så skulle jag nog ta ut den tidigare och förhoppningsvis få ett mindre ärr.. nu tog jag ut den jätte sent så att det nästan sprack och fick två stora ärr vid piercing hållet =(
Tusen tack igen och kul att du gillar min blogg <3 Kram
Sannafuentes



URL:





Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?