Glad jag är att man har så fina grannar❤

Har jag tur eller?! Skorna jag ville köpa till min lillkille hade min granne, hennes lillkille kunde inte ha dom så då kunde ju jag få dom :D Över lyckliga jag!! Visst var dom fina :D Tusen tack ❤
Fick ett par jätte fina bodys för ett tag sen utav henne också!
Glad att man har så fina grannar!

Så kul att dom också fått en liten kille och det inte kommer att skilja så många månader mellan våra pojkar. Kan man ha playdejts :D




Victoria

Vad gullig du är :D var så lite så! Ska bli så kul att se vem eran lilla kille är sen :)

Svar: Jätte kul att ha er som grannar! skönt att vi äntligen fått super bra grannar =D Ja nu är jag nyfiken på se vem det är som ligger och sparkar mig hela nätterna =D
Sannafuentes



URL:


Beatrice, mamma till skrutten Robin och gravid igen :)

Nu har jag en tävling i gång på bloggen, som jag tror skulle passa dig bra!
Kom in och kika :)


Anonym

Que bonito,hijita ya ve no compre nada mas despues tendre que comprar pañales välin y otras cosas mas que seran un måste,tienes tanta ropita que no alcansaras a ponercela toda,por que cresen como cometas,besitos.

Svar: Jo då jag får köpa större storlekar ;D
Sannafuentes



URL:





Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?