Insomnia?!

Jag är fortfarande vaken och det är lilleman med!! :S Älsklingen är fortfarande i studion (förhoppningsvis på väg hem snart) och vi kommer inte kunna somna tills han kommer hem! :(
(Wiie nu kom han hem! ❤)

Var på barnshopen idag och fynda lite! Dom har så mycket fint, både nytt och begagnat. Var duktig dock och köpte endast ett par jeans och en dregis för 70kr! Har ju i bakhuvudet hela tiden det alla på pekar jämt, "köp inte så mycket kläder, dom växer så fort, du kommer inte kunna använda allt, du kommer att få massa när bebisen kommer, bla bla bla..." Lite tråkigt måste jag säga att höra det hela tiden! Nästan alla jag träffar som har barn säger det och jag vet att de gör det för att vara snälla men seriöst de tar bort allt det roliga!! Tror knappast att när dom skulle bli mamma för först gången att dom inte bara ville slänga sig i affärer och handla massa fint till deras små mirakel!!
Jag har typ inte handlat någonting själv i klädväg för jag få typ ångest varenda gång jag kolla på söta små bebis kläder! :(
Och jag måste säga att jag förstår inte riktig meningen, "vänta du kommer säkert få massa kläder när bebisen kommer!" Vad ska jag förlita mig på att andra ska köpa kläder åt mig?! Det kan man ju inte göra, får jag kläder i presenter när han kommer så är ju det ett plus i kanten! Men kan ju inte vänta mig att jag ska få det!!?
Aja nu har jag fått klagat lite, måste säga att min älskling är extremt söt! Varenda gång nån säger så så säger han att jag visst kan köpa kläder till vår bebis men i större storlekar! Sötnosen han är tänker han!! ❤❤❤

Nu hoppas jag att ingen speciell tar åt sig, eller tar illa upp av det här inlägget! För jag lovade er det är inte bra 1 som har sagt så utan typ alla som har barn, små som stora ;) Så jag tänker inte på nån speciell när jag skriver det här inlägget.. ❤

Nu ska jag krypa ner i sängen med älskling ❤




Jennifer

Det är helt normalt. Men gör som jag. Jag sket fullständigt i allt alla sa. För det är vårt första barn. Varför snåla? Vill köpa allt nytt och skiter i prislappen. Vi har köpt kläder till lillen varje månad under graviditeten och har allt upp till stl74, och ångrar ingenting. Jag tycker att det är ett "misstag" de flesta första-gångs-föräldrar gör. Vilket är helt okej. Sen tycker jag precis som du, varför ska man förlita och förvänta sig att få saker av andra? Köp på bara!

Svar: Ja precis tycker det är ett misstag som första-gångs-föräldrar får göra!!! JA jag förstår inte varför alla säger så, att vänta och se du kommer att få massa? helt oväsentligt för mig!! Det är väl ändå mitt bar och jag som ska handla åt han inte andra?! =S Jo jag ska ta och strunta i det och börja shoppa det jag vill =) men lite tråkigt faktiskt att det ta bort något så roligt och mysigt för än =(
Sannafuentes



URL: http://www.blanqui.blogg.se


Anonym

Yo te entiendo que es divertido y uno suena cuando esta comprando porque se imagina a su bebito con eso que estas mirando para comprarlo, es super lindo pero tambien ahy que ser rasonable, si ya tienes tanto preocupate de lo que te falta que talves es mas inportante y ademas mas caro de seguro,como un termometro bueno y practico.



URL:





Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?