Ljust & fräscht

Då kryper jag ner i sängen efter en succé kväll i Örebro med mina bästa ❤
Tusen tack Grimaldi för att vi fick hänga på! Jag hade sjukt kul!

Ljust & fräscht var vi på en komedi show utav Fredrik Lindström och Henrik Schyffert. Var så sjukt roliga! Jisses så jag skrattade! Så grymma dom va, vilken föreställning, manuset, allt var så bra gjort!! Allt dom tog upp i showen var så sant, iaf utifrån hur jag är, om man kände sig träffad?! Haha.. Får ni chansen att gå och titta på den showen så gör det!! Att rekommendera!

Här är liten beskrivning på vad showen handlar om:

Henrik Schyffert och Fredrik Lindström har nu satt samman en krogshow på temat att bo och inreda. Texterna handlar mycket om hur vi alla använder vår bostad som den ultimata och mest personliga bilden av oss själva.
Ljust & fräscht heter showen eftersom våra hem ska tindra av ett slags ljus som liksom växer fram ur våra själar. Våra liv ska vara sol, god smak och en minimalism som visar att just jag kan välja ut det mest utsökta ur allt massproducerat skräp.//svd.se

Ska försöka hitta något klipp imorgon och lägga ut så går ni ett smakprov! :D

Nattis ❤







Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?