Rutinkontroll hos barnmorskan.

Då har vi varit hos barnmorskan. Allt såg bra ut med lilleman. Pulsen låg på 145 slag per minut. Hon ville inte känna efter så mycket efter huvudet för att inte trigga igång nått eftersom min slemproppen hade gått och jag haft lite mensliknade värkar, men utav det hon kände så låg lillen fortfarande på tvären.
Hon sa att jag skulle bara ta det lugnt, förhoppningsvis så återbildas slemproppen och ingen tidig förlossning sätts igång! Men så fort jag får starka värkar ska jag ringa förlossningen och åka upp och kolla.

Lilleman håller jämnkurva. Sf måttet idag 33.

Måste fylla vart vi vill gå sen med lilleman på kontroll. Alltså vilken barnavårdcentral vi ska ha, har ingen amning vart vi ska välja. Nån som vet nå bra här i Västerås? Vet i te om jag e så sugen på oxbacken.




J

Citypraktiken har jag haft med mina två barn och kommer ha till mitt tredje. Suveräna på BVC samt barnmorskeavd där :)

Svar: Ja verkar bli dom alla rekommenderar dom och tycker dom är bra =D tack för tips =D
Sannafuentes



URL:





Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?