Fixar Sanna

Idag har vi varit duktig! Jag fick äntligen fart på älsklingen! Han, pappa och Ingela bar ner allt som låg i skrubben. Så nu kunde jag äntligen fixa där! Hängt upp hyllor. Alla skor är på plats (eller dom flesta iaf), jackorna upphängda, sängkläder och handdukar snyggt vikta. Så himla skönt å få ordning! Nu har jag hur mycket plats son helst i garderoberna!!!
En snabb vila i soffan sen blir det att fixa garderoberna och sortera allt under sängen :D

Helt sjukt vad städ nojig jag har blivit! Fixar och donar överallt! Måste vara graviditeten!?
Har aldrig städat så mycket som jag gör nu! Jag bäddar sängen till och med varje dag!!! Jag har typ ALDRIG bäddat sängen förr!
För er som inte känner mig så ska ni veta att jag är den mest stökigaste och slarvigaste personen jag känner (förutom mix då, hon tar nog priset <3) och jag har aldrig haft problem med att vara så, men NU blir jag helt tokig om det är stökigt! Om det ligger kläder på golvet! Till och med om Crille inte stänger dörren till toaletten!! Haha.. Helt sjuk, vad har hänt?!

Ne nu måste jag vila höra en annan gång!




Anonym

Abilosa mi nina tiene a quien salir algo abra aprendido de su madre,ahora tu piensas en tu bebe y quieres que sea lo mejor para el, y el orden y la limpiesa es parte de eso! felicidades preciosa te amo mucho. besitos

Svar: Visst e jag =D hihi.. känns så sköt och ha ordning och reda =D
Sannafuentes



URL:


Anonym

hahaha sanna tyst :D <3

Svar: Hahaha.. det e ju så ;D <3
Sannafuentes



URL:





Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?