Långtråkig väntan

Usch så tråkigt det är och gå hemma! Speciellt nu när jag är typ klar med bebisrummet! :(
Så långtråkigt, alla andra jobbar! Vad gör man? Spyr på det här! Hoppas november månaden går fort för sen tror jag december flyger fram med advent och jul och allt som händer då.

Tur dock att jag har en till preggo vän som har lust och underhålla en ibland. Igår bjöd hon hem mig på en super god kycklingsallad och häng i soffan! Var super trevligt och så får man prata om graviditet grejer som egentligen ingen annan orkar lyssna på :)

Men vad ska man göra idag? Hoppas jag kan övertala älsklingen från att åka till studion och hänga med mig idag :D

Om det är någon annan som har lika tråkigt som mig och har behov utav lite sällskap så här på dagarna så är ni mer än välkommen att höra av er till mig!
;P hihi..







Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?