Uppdatering utav lista

Att åka vagn:

Vagn, sittdel och liggdel [x]
Mobil till vagnen
Åkpåse [x]
Bäddning till vagnen, kudde lakan och täcke [x]
Skötväska [x]
Myggnät [x]
Regnskydd
Parasoll [x]
 
Åkabil:
 
Bilbarnstol [x]
 
Sova:

Spjälsäng [x]
Spjälsängsskydd [x]
Mobil till spjälsäng [x]
Madrass [x]
Madrass skydd [x]
Kudde [x]
Täcke [x]
Sängkläder set i 3 (har 1 set) [x]
Babykorg [x]
Madrass till babykorg [x]
Mobil till babykorg
Kudde till babykorg [x]
Täcke till babykorg [x]
Sängkläder set i 3 till babykorg
Babynest [x]
Nattlampa [x]
 
Sköta om/hygien
 
Skötbord [x]
Madrass till skötbord [x]
Badhanddukar (har en badcape)
Små handdukar
Blöjor
Tvättlappar
Våtservetter
Badbalja [x]
Badolja eller nån mild tvätt tvål
Hudkräm
Babypulver
Barnsalva, bephanten, zinksalva
Nagelklippare
Hårborste
Blöjhink [x]
 
 
Äta:
 
Bröstpump
Amnings kupor
Amningsbh [x]
Nappflaska
Nappflaske diskställ
Flaskborste
Nappar [x]
Napphållare
Amningskudde
 
Övrigt:
 
Bärsele [x]
Filtar [x]
Babygym [x]
Babysitter [x]
Gosedjur [x]
Snuttefilt [x]
Skallror [x]
Musikböcker [x]
Mitt första år bok [x]
Bitring
 
Kläder:

Bodys-
7st i stl 50 [x]
7st i stl 56 [x]
7st i stl 62
7st i stl 68
 
Sparkdräkt/pyjamas-
7st i stl 50 [x]
7st i stl 56
7st i stl 62
7st i stl 68
 
Har mest kläder i små stl.
 
Byxor i alla stilar
7st i stl 50 mjukisbyxor, tights [x]
7st i stl 56 mjukisbyxor, tights
7st i stl 62 jeans, fin byxor, mjukisbyxor, tights
7st i stl 68 jeans, fin byxor, mjukisbyxor, tights
 
Varma tröjor och koftor
 
3st i stl 50 [x]
5st i stl 56
5st i stl 62
5st i stl 68
 
(Det här är vad jag har tänkt mig på på ett ungefär, kommer antagligen bli mera men som minst så att jag har något att utgå efter ;D)
 
Mössor [x]
Haklappar
Strumpor
Vantar
 
Overaller
3 i stl 56,62,68 (har en i minsta stl)
 
De flesta kläderna jag har, har jag i små storlekar.
 
Åkpåse
 
Mini-apotek

Alvedon 
Barnnässprej
Febertermometer
Magdroppar
 
Tro det var allt jag behöver ruinerad på baby saker ;D